torsdag 5 juli 2012

Andra etappen!

Japp på söndag går Vansbrosimmet vilket är min andra etapp, om jag ska va helt ärlig så känns det så där, det är ca 31 mil ditt för att simma nån timma i vatten som nu är uppe i ca 16grader och sen åka hem igen...
Det kan va så att jag tar lite för lätt på det men känslan är ändå att:
Cykla 30 mil 
Springa 3 mil kuperad terräng
Åka 9mil på skidor
är lite större utmaningar än att simma 3km var av de första 2km är i med ströms läge, vi får se jag kanske rapporterar här sen att det är det värsta jag gjort...
Jag har inte satt nått tids mål med simningen utan det är bara att ta sig i vattnet och i mål som gäller :) 

Förra veckan kom mitt Gainomax paket äntligen fram efter massa strul med posten hit o dit, nån ny smak på protein baren var nyhet denna gång och den smakade faktiskt riktigt bra, inte riktigt lika söt som de andra.

Träningen har rullat på, denna vecka ser ut så här.

Söndag: 5.3 mil cykel
Måndag: 1timma simmning
Tisdag: 5.1mil cykel
Onsdag: Löpträning med 4you, 10x1 min intervaller plus lite core träning efteråt.
Torsdag(idag): Vila
Fredag: Cykling
Lördag: Vila
Söndag: Simma vansbro.

För den som vill ha lite tips ang simning i basäng eller öppet vatten kan kolla in här det finns några bra film snuttar. http://gainomax.com/sports-team/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar