tisdag 3 april 2012

Löpning!

Det har inte blivit många löppass på sista tiden dels pga att jag hade problem med benhinnerna (som för övrigt verkar vara oki just nu) men mest för att vi har kört mycket racer nu när vädret vart bra, det går ganska tungt känns det som även om tiderna säger att det är ungefär som när jag sprang som mest...

Kallt väder är på ingång och även snö säger prognosen framöver så våren verkar ha tagit ett litet steg tillbaka, funderar just nu då på om jag ska sätta tillbaka cykeln i trainern eller om jag ska passa på och köra lite mer löpning och kanske nått simpass hmm...

Satt i dag och summerade dom olika passen(träning för året 2012) och det ser just nu ut så här...

Cykling ute: 55,9 mil
Spinning : 16tim 41min
Löpning : 5,9 mil
Hockey: 10tim 41min
+ ett antal timmar på cykel i trainern...

Dagens löpning vart så här:

Träningstid         00:33:42
Snittpuls           167  slag/minut
Maxpuls             179  slag/minut
Kalorier            534  kcal
Sträcka             6.37  km
Medelhastighet      05:15  min/km
Snittempo           05:15  min/km
Träningsbelastning  102
www.polarpersonaltrainer.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar