torsdag 29 mars 2012

Motvind!!

Dagens pass innehöll just motvind till stor del men gud så nyttigt det är att få några såna pass, dels för den psykiska biten att motvind är riktigt jobbigt men även benen får ju sig en rejäl omgång!

Hade idag lite jobbig huvudvärk när jag åkte hemifrån men den släppte en bit in på rundan och kände direkt energin vart helt annan och jag kunde trycka på lite mer dock han jag inte ta ut mig helt så nu i efterhand så är jag riktigt pigg vilket är en lite lustig känsla då jag brukar ha som mål att varje pass ska va lite bättre och hårdare än det jag kört sist...

Jaja här kommer i alla fall lite data från passet:
Träningstid: 00:54:25
Snittpuls: 153,
Maxpuls: 189,
Kalorier: 746 kcal,
Sträcka: 27.48 km,
Snitthastighet: 30.3 km/h,
Träningsbelastning: 130


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar